förberedelser och resfeber!

Jag hade tänkt piffa till bloggen lite innan användning men nu finns varken tid eller ork (kunskap?) till detta, så håll tillgodo!

Det är uppenbarligen inte bara jag som har resfeber. katterna kryper in i väskorna så jag inte får packa ifred, åså sätter dom i sig lite liljekonvalj ibland för att sätta mina nerver på prov lite extra. va det verkligen nödvändigt kan man tro? Lussekatt har kräkts, men enligt vet ska de inte va någon fara bara det slutar snart! å nu verkar han ganska normal. phu!

Jag får inte mkt gjort, ska bara hela tiden. Men det blir nog bra tillslut. Ikväll går tåget till el stockholmo och imorn bitti flyget vidare mot Amerikatt! tjohoo USA here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0