sammanfattning

Ja har fått hjärnsläpp. Hur stavas samanfattning? Hur ja än skriver ser d fel ut. Min hjärna är inställd på fel språk. Vi är tillbaka i san fransisco. Det innebär att äventyret snart är över för den här gången . D har vart en otrolig resa! Så himla glad att vi kom iväg, hade aldrig slutat undra hur amerikatt var annars. Det är nog som alla säger. Landet där allt är stort! Höjdpunkterna är de vilda delfinerna och yosemite! San fransisco gillar jag bäst av städerna. Men de lär va värst å köra här, å ja som är nervös inför hemresan tänkte ta oss mot flygplatsen om ett par timmar. De blir nog bra då får jag koncentrera mig på nåt annat än flyget. Trevlig midsommar! Over and out! Malin

Kommentarer
Postat av: Sören

Trevlig midsommar!! Men dansa nu inte för mycket på planet.Själv ska jag börja titta på den lille nubben. Skål trevlig midsommar!!

2012-06-22 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0