hemma igen

tjohoh! hemma igen! känns både skönt å nästan lite mystiskt! ja insåg när kolla min blogg första gången på en dator idag (har ju bara haft telefååånen där borta) att shit va ja stavat, eller ja kanske får skylla på telefånen som har sitt lilla onödiga stavningsprogram. onödigt eftersom det sällan gör som det ska göra! hittar på egna ord och sånt. sen insåg ja även att jag fått massa kommentarer, folk klagar på att ja inte godkänt dom och publicerat, men jag har inte sett dom. å nu när ja kollar så står de att dom är publicerade men dom visas lika förbaskat inte. svara verkar inte gå heller. så jag får be om ursäkt för tekniken är inte samarbetsvillig med mig!!
 
sammanfattning av första dagen i landet lagom. Sverige är kallt, både folk å temperatur. i amerikatt där hälsar man minsann å är trevlig på allt å alla, här kan man knappt ägna människor en blick i onödan (om man inte känner dom) sen så pratade ja i telefon, pratade i telefon och pratade i telefon, dessutom bröt ja tåån! typ. verkar inte bättre iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0