grand canyon

Igår åkte vi till grand canyon. Vi skulle ju flyga helicopter. D va så häftigt! Killla i magen som sjutton i början (inte ja, jag är klen!)ja men sen var det bara att njuta! 1,6 km hög var kanten. Galet man kände sig en en mygga när vi åkte ner där mellan väggarna! Så kom vi ur san helicoptern. Där ner e var d drygt 40300 grader, men så tryckande hett. Värmen lixom studsa mellan väggarna. Vi gick ner på floden för å hitta båten. Här kan man säga att ja leta ormar! Efter en sväng på båten å vi skulle upp igen, rasslar D i buskarna. Phu bara en ödla! Så rasslar det till igen strax brevid ödlan. Jo men hejsan där va d en orm. Åh då ville inte ja va där mer, men ja våga fan inte gå först ifall d fanns fler. Väl uppe, kunde ja fan knappt andas. Upp för, galet varmt å panik på det. Hej astma tänkte jag, satte mig ner å tog d lugnt. Men d gick över. Tur :) sen flög vi upp igen, å åkte vidare till några fler utskikspunkter. Det jätte fint! Men vi var halvdöda efter den långa dagen. Nu ska ja ner å spela upp allt mitt skrammel där nere, för d e sista dan i vegas å än har ja inte spelat bort en krona! Sen blir d 6h i bilen idag. Tjoho. Not.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0