a dream come true <3

Ok, jag hade höga förväntningar på sea world! Har vart min dröm så länge ja kan minnas. Blev dock lite besviken på showerna som nästan sätte tränarna i centrum mer än djuren! Men, späckhuggarna var ju helt klart i världsklass! Vilka djur! Jag som är delfin freak blev ju käär! Delfinerna var oxå fina som vanligt <3 såg super fina jätte sjöldpaddor, tumlare och en valross. Han var ärligt talat det fulaste jag sett (förlåt herr valross, men du borde banta ;)) ja köpte på mig ett shamu gose djur! Den ena späckhuggaren! Å några urfina muggar! Sen åkte vi till hotellet, i san diego! Var riktigt fint faktiskt! Imorn får vi utforska stan, eller om vi har tur åker vi på disney valsafari! Jag skulle vilja bada men vart vi än kommer är vattnet iskallt! Å d e sällan varmare än 25i grader i luften! Trodde californien skulle va varmare faktiskt! Men ja ska inte klaga! Lyckan är total!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0